بيانه‌ خانه مطبوعات استان يزد در محكوميت هتک حرمت حضرت امام خميني «ره»

یزدفردا "هيات مديره خانه مطبوعات استان يزد با صدور بیانیه ای هتک حرمت امام (ره) را محکوم نمود .
متن کامل این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته به شرح زیر می باشد :

انقلاب اسلامي ايران كه از سوي جهانيان به عنوان بزرگترين انقلاب و حادثه قرن نام گرفت بي‌شك همه هستي و جانمايه خود را از روح خدا در كالبد زمان، حضرت امام خميني «ره» مي‌داند. متاسفانه دشمنان نظام و جمهوري اسلامي از همان ابتداي قيام امام خميني«ره» و مطرح شدن نام او به عنوان بزرگ مرد هدايت كننده اين حركت الهي، سعي خود را در تخريب شخصيت و هتك حرمت به ساحت آن امام عزيز به كار بستند. اين تلاش‌ها در همان آغاز راه با تاييد مرجعيت آن بزرگوار توسط مراجع وقت موجب شد تا هرگونه تلاش رژيم خود كامه و ديكتاتوري شاهنشاهي در حذف فيزيكي امام خميني«ره» ابتر مانده و از همان آغاز در نطفه خاموش شود.
پس از آن تلاش براي هتك حيثيت و توهين به شخصيت حضرت امام خميني«ره» از سوي رژيم استبدادي آغاز شد كه اين فتنه شيطاني نيز در اوج آن منجر به درج مقاله‌اي در تاريخ 19 دي ماه 56 در روزنامه اطلاعات شد و دود اين آتش فتنه به چشم آتش افروزان رفت. چرا كه اين اقدام خود آغازگر دوره جديدي از قيام مردم عليه حكومت پهلوي بود و سرانجام پس از حدود يكسال به آزادي كشور از چنگال استبداد و استعمار انجاميد.
هر چند پس از فروغ بهمن 57 به يمن ساماندهي و اقتدار نظام مردمي جمهوري اسلامي هرگونه تلاش براي هتك حرمت امام خميني «ره» به عنوان مرشد و مراد مردم انقلابي ايران در داخل كشور به مانند آب در هاون كوبيدن بود به گونه‌اي كه معدود افرادي كه به اين ورطه مي‌افتادند نيز سرنوشتي چون سازمان منافقين ضد خلق داشتند و عملا روياروي همه مردم ايران قرار گرفتند.
هر چند دشمن در خارج از مرزها با امكانات و تجهيزات منسجم و بوق‌هاي تبليغاتي خود در اين عرصه از پاي ننشست، ليكن نتيجه همه اين تلاش‌ها در روز تلخ اما تاريخي 14 خرداد 68 مشخص شد. آن روز كه امام امت با دلي آرام و قلبي مطمئن از ميان مردمش به آسمان رفت در حالي كه ميليون‌ها دست به آسمان بلند شد و به نشانه عزا بر سر و صورت‌ها فرو مي‌آمد.
پس از عروج ملكوتي امام «ره» نيز مردم و مسوولان ذره‌اي از آرمان‌ها و اهداف امام خويش كوتاه نيامدند و بر سر راه و نيز شخصيت و حرمت او با هيچ كس و در مقابل هيچ چيز عقب نشيني نكرده و نخواهند كرد.قطعا كساني كه به امام، مقام معظم رهبري و قانون اساسي پايبند هستند همواره از افرادي كه به امام راحل اهانت مي‌كنند متنفرند، چرا كه معتقدند آبرو و عزتي كه ايران دارد. آبروي امام خميني«ره» است.خانه مطبوعات استان يزد به نمايندگي از جامعه مطبوعات و اصحاب رسانه اين استان ضمن اعلام وفاداري به راه امام «ره»، مقام معظم رهبري و قانون اساسي هرگونه هتك حرمت و اهانت به حضرت امام خميني «قدس سره» به عنوان پرچمدار آزادي و استقلال ميهن و الگو و مقتداي ايرانيان وطن پرست محكوم كرده و اعلام مي‌دارد، هرگز كساني كه با اهانت به امام عظيم‌الشان قصد پيشبرد اهداف خود را دارند موفق نخواهند بود و اين افراد قطعا دوستدار نظام و انقلاب اسلامي نيستند.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا